Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2009 19:05 - Гривна момина сълза
Автор: sahaj Категория: Изкуство   
Прочетен: 5391 Коментари: 7 Гласове:
3



материали : тюркоаз , планински кристал и розов кварц .
Тюркоазът е подходящ за хора които обичат да играят "ва - банк", да рискуват да блъфират. Но не за картоиграчите в живота а за млади воини с твърда жизнена позиция. Свързан е с власта , авторитета, справедливоста, дава умения за водач.
Планинският  кристал спомага за концентрацията на вниманието и проникване в същноста на нещата. Изостря мисълта и укрепва паметта.
Розовият кварц е необикновен камък койтослужи за връзка на човека с природата и останалите хора. Символ е на чистата любов и я пази от разрухи. Сочи негативните и позитивните зони на дома на собственика си. Снема стреса и умората , възстановява нервната система.imageimage




Тагове:   гривна,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Невинна е като момината сълза !
22.11.2009 17:03
Нежна белота и изящност
на фона на тъмното ежедневие
стои като изваян бисер
разливаш звуците на съкровенно очакване
и нежно набелязва докосването на ръката..

Поздравления за изящната изработка ! Харесах си я, това е !
цитирай
2. sahaj - БЛАГОДАРЯ
22.11.2009 20:51
Благодаря за прекрасният поетичен коментар, щом си я харесала ще я имаш царице.
Тази гривна е много подходяща за теб ако си прочела характеристиката на камъните от които е изработена. Тюркоазът е наричан още КАМЪКЪТ НА ФАРАОНИТЕ така че може би заради това имаш такова привличане към тази гривна. Желая ти успех.
цитирай
3. kleopatrasv - Не знам какво да кажа, изненадана съм !
22.11.2009 20:59
Ще я чакам с нетърпение, благодаря ти !
цитирай
4. tanyarisemova - Ще я чакам с нетърпение, благодаря ...
29.11.2009 22:31
kleopatrasv написа:
Ще я чакам с нетърпение, благодаря ти !


Ей...Светле пак се уреди.
Искам и аз, нещо като за зодия лъв :)
цитирай
5. sahaj - ами избери си нещо
30.11.2009 16:22
и ми пиши да ти го изпратя , ако искаш ми пиши и на скайпа
цитирай
6. tanyarisemova - и ми пиши да ти го изпратя, ако искаш ...
30.11.2009 17:05
sahaj написа:
и ми пиши да ти го изпратя , ако искаш ми пиши и на скайпа


Аз не разбирам от камъни, препоръчай ми нещо.
Нещо за зодията ми лъв, за здраве, за късмет...знам ли?
цитирай
7. sahaj - и ми пиши да ти го изпратя, ако искаш ...
30.11.2009 17:13
tanyarisemova написа:
sahaj написа:
и ми пиши да ти го изпратя , ако искаш ми пиши и на скайпа


Аз не разбирам от камъни, препоръчай ми нещо.
Нещо за зодията ми лъв, за здраве, за късмет...знам ли?

може да ти направя нещо в комбинация от тигрово око и кехлибар.
погледни гривните FIFI само че твоята ще е с тигрово око
и без това скоро ще пращам мостри на Светлана така че ще ги видиш. Ахартиените звездички са супер, аз така и не можах да се науча на оригами .
ЖЕЛАЯ ТИ УСПЕХ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sahaj
Категория: Изкуство
Прочетен: 277766
Постинги: 73
Коментари: 146
Гласове: 2950
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031